Tråkigt

Jag läste att stormen kanske skulle fått heta Sven om den nu hade blivit en riktig storm. Hade ju varit fint. Men den var för mesig. Idag vid lunchtid var det bara 300 strömlösa hushåll. Dåligt. Så nåt namn var den inte värd.

Nu har jag ensamhetsträning, kvalitetstid för mig själv. Alla jag känner är upptagna eller långt borta, och jag har inte råd att åka långt bort.  
Igår kväll såg jag två filmer, nån med Bette Midler, och Catwoman. Ensamt, men det funkade. Föll tillbaka i en gammal dålig vana, jag vågar inte ens berätta vad jag åt för onyttigt...
Idag har jag läst GP, städat bort julen och joggat och tänkte läsa lite i trädgårdsböckerna. Borde köpa en flora också, så jag kan börja nörda mig med latinska blomnamn :)

Undrar om min röst fortfarande funkar, jag har ju inte pratat med nån sen igår eftermiddag. Får väl ringa nån och testa, det känns för tragiskt att prata med mig själv.



Kommentarer
Postat av: LISA

Haha, är det sant?
Kan inte vi kalla stormen för marängen då?

Jag har kommit in i en period där jag Vill vara ensam, de är skönt. Men lite tråkigt för andra (hoppas jag, haha)
Jag vill också hålla på med blommor de värkar skitfint.

PS, jag åt en hel påse Bridge, de är både tantigt och kaloririkt. Fast allt som är tantigt innehåller väl mer än måtta på kalorifronten?
Aja, de ska man inte bry sig om :-)

2008-01-21 @ 11:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback