Uppochnerkänslor och barn

Haha, jag ser på Carolina Gynnings nya program, det är jättekul! Ett barn är bakrundsrösten, bröderna Schulman är med, och Lina är mer blåst än vanligt. Gud vad jag gillar henne :) Däremot blir jag arg på den amerikanska mamman som tvingar sin treåring att bli skådis... Barn är tydligen det nya svarta. Men jag är ju inte så himla modeintresserad.

Vaknade superdeppig imorse och funderade på att ligga kvar hela dagen och gråta. Men så ringde Rävlanda-Gunnel och hade jobb åt mig. Då blev det lite roligare. Var några timmar på fritidsgården, och jag fick beröm för att jag var "så lättsam och jätteduktig med barnen, fast jag är så ung". Vet inte hur man ska tolka det egentligen, men jag blev glad av det :)
Sen missade jag en buss (för jag stod på fel hållplats!) och blev lite sur istället. Men nu är jag ju gladare igen, tack vare femman... Och min bananchokladkaka är strax klar. Den är jag värd.

Vi har fått ett till kylskåp, det låter väldigt roligt, liksom gurglar.

Kommentarer
Postat av: Newsindianow

This page is very informative and interesting although often sad and upsetting.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback