Dåligt slut

Allt var perfekt. Det blev en lika bra baddag idag också, jag låg i steksolen och läste Doppler (mycket bra!), åt quinoasallad och badade några gånger. På hemvägen, i en nedförsbacke kände jag t.o.m. "Ååå, vad allt är härligt!"... och då blev jag getingstucken. I näsan! Gjorde svinont och jag började nästan grina och ringde mamma (varför gjorde jag det egentligen, vad skulle hon göra åt saken?). Det värker fortfarande, och inte bara i näsan utan halva ansiktet... aooo, synd om mig.

Kommentarer
Postat av: J

Uuusch, stackare! I vanliga fall håller jag munnen stängt när jag cyklar av rädsla för insekter i halsen, nu måste jag ju börja hålla för näsan också!

Postat av: Eliin

Man vill ju inte hänga ut någon sådär ;)



Ajaj, den där getingen var inte snäll du. Xylokain salva är bra grejer, tar bort smärtan diirekt!

2008-07-25 @ 08:50:56
URL: http://eliinos.blogg.se/
Postat av: Eliin

Xyloakinsalva i ETT ord naturligtvis, sry!

2008-07-25 @ 08:51:44
Postat av: Lisa

Haha! Det påminner mig om när jag ramlade i trappan förra sommaren. Det första jag gjorde efter att ha upptäckt blodet var att fotografera det (försöka få det att se riktigt äckligt ut) och mmsa bilden till mamma.

Sen ringde jag till mamma mitt i natten för att säga att jag inte bara blödde utan även hade ont, så hon skulle tycka riiktigt synd om mig.

Ja, bilden lade jag så klart ut på internet också, så att alla skulle kunna se mina blodiga fingrar..

Fan, ibland funderar jag på att växa upp!

2008-07-25 @ 19:27:26
URL: http://hanky.se/fantastisk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback