Fiskmatning

Haha, jag kom på att jag nog övergött (gödit, gödt?), jaja, övermatat Kristins fiskar. Hon har ju aldrig sagt hur mycket mat de ska ha, om de ens ska ha nån mat.. Så nu under de veckorna hon varit borta har jag ju öst ner en massa såna där flingor, kanske tre gånger i veckan. Men igår upplyste Evelina mig om att de bara ska ha EN liten flinga i taget, för de bara äter och äter och äter tills det tar slut (eller tills de spricker?). Nu fattar jag varför minstingen i akvariet har blivit så himla fet... Det är nog slutmatat för ett tag. Jag ska ge dem en sån där svältdiet som min syrra kör med... Men alltså, EN flinga!?Hur ska man se till att alla fiskarna får en varsin då? Om det är en jätteivrig uppe vid ytan som snor åt sig alla flingor direkt då? Nä, jag är skeptisk till detta.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det låter ju jobbigt med dieter. Snart kommer de väl börja med sånna dära drinkar som Barbie(Lisen) höll på med på Wendelsberg!

Postat av: Martin

"Där går en officeeer, de kan man säga. Men där går en o fiser de går fan inte o säga!" Haha jag är oxå en aning skeptisk till dedär med en flinga.. :p

2008-09-04 @ 20:06:55
Postat av: Maxdaniella

Hey, this is a great site, I learned a lot!

2010-06-17 @ 10:00:16
URL: http://maxdaniella.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback