Jihoo!

Jag får åka till Arvikafestivalen i alla fall! Ellen ringde idag och frågade om jag ville jobba med hennes syrras företag, sälja t-shirts och smycken och sånt. Det var klart jag ville! Så imorgon åker vi :) Tänk vad kul allt kan bli...

Lite synd att det blev så kort stund att hänga med Sofi bara... Men vi har hunnit med en del idag. Hon kom hit vid tio, och vi stack ner till stan. Tyvärr var det första vi råkade ut för en på-stan-försäljare som ville jag skulle byta elbolag... han tjatade en massa och jag kan ju aldrig säga nej. Så nu har vi tydligen Göta energi eller nåt. Gud vad dum jag är som bara går med på sånt här utan att veta nåt om det... Men vi fick ett varsit häfte med rabattkuponger på allt möjligt på köpet!
Jaja, vi gick i en massa affärer sen i alla fall. Sofi hittade jeans, och jag ett par tröjor. Vi fikade på Tant Gredelin, ett jättemysigt fik. Sen kom hällregnet... Vi fick stå under ett tak nånstans och vänta på bättre tider. Tur att vi inte åkte till badstranden idag.

Ikväll blir det faktiskt Allsång på Skansen, både Sanna och Uggla är med, och vi har köpt jordgubbar och chips...


Kommentarer
Postat av: Lisa

Anna! Kolla på min bdb vad som har hänt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback