Lördagsmys

Började dagen med frukost i soffan framför High school musical 2 på Disney channel (det fanns verkligen inget bättre att se...) Jag trodde jag skulle bli soffpotatis hela dagen, men Alex ringde och räddade mig. Åkte in till stan och hängde lite med henne. Vi kollade på kläder (provade den fina julgransklänningen igen men hade disciplin och köpte den icke), och så fikade vi på vårt kära pensionärsfik Vasakonditoriet :) Å, det är synd att vi inte Alex och jag bor närmre varandra, det är så kul att umgås med henne!

Ikväll ska vi grilla tror jag, och kolla på Minnenas television, vilket mys det är att vara här... jag tror jag flyttar hem igen ;) Igår hade vi det himlans trevligt och puttinuttigt hela familjen när vi spelade TP efter maten (jag vann, fastän jag hade 50/50 barn/vuxenfrågor!) Rena rama kärnfamiljen.


Kommentarer
Postat av: Alex

Det är jätte synd, saknar dig så!

Älskar dig gumman!!!

Hoppas vi ses snart...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback