Sämst

Det händer ingenting intressant, det är därför jag inte skriver. Verkligen inget spännande. Jag snokar på folk på facebook, men varför har alla sådär dumåstevaravänmedförattseprofil? Igår tvättade jag, och städade garderoben. Hittade två döda pälsängrar, fräscht. De har liksom bott där, och gottat sig bland mina tröjor och strumpor. Sprang en sväng i skogen också, men det var för vamt för att orka hela spåret (och min kondition har ju försvunnit nu när jag inte tränat på flera veckor). Å, jag börjar nästan längta efter skolan, att få lite struktur på mig själv.

Och varför svarar inte Åsa? Om jag testar här då, Åsa: Kommer du hit imorgon? Det vore bra att få veta.

Måste göra sommaruppgifterna också. De som jag skulle fixa under första lovveckan. Men jag är handlingsförlamad som jag alltid blir av måsten. Jag tecknade ju grannarnas altan i Garphyttan, så den uppgiften är ju nästan gjord. Men sen är det alla träd och buskar som vi ska ha prov på. Och jag ska skriva om tulpanträdet. Och om fem buskar man kan formbeskära. Och om nån bra resp. dålig plantering från verkligheten.

..men det blir nog en slappdag till.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Kan inte du ta över istället för Lambretta-Horan?

Du är ju varken Hora eller narkoman, du borde få jobbet!



Kom jag på nu!



(Ursäkta, jag är rätt loj för jag har precis hittat ett solarium och en massagestol på jobbet)

Postat av: Lisa

Btw. Får jag komma och hälsa på dig när jag har två gadars semseter?

2008-07-29 @ 14:01:37
Postat av: Anna

Haha, nä, det är jag ju inte... och radioutseende har jag ju också! Fast jag har ingen radioröst, så där skiter det sig...



När har du semester då? Kom bara kom!

2008-07-29 @ 18:30:32
URL: http://nanannan.blogg.se/
Postat av: J

Boxbum!

2008-07-29 @ 23:14:55
URL: http://juicey.blogg.se/
Postat av: Kids Games

It is the coolest site,keep so!

2010-01-12 @ 07:47:24
URL: http://kids-games.tk01.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback