Hemkommen

Jag är tillbaka i Enköpings gråa tråkväder igen. Fast det är i och för sig ganska skönt att bara sitta inne och slötitta på Days of our lives. Finns det nån sämre serie? Eller jag kanske bara är okunnig.. alla amerikaner har kanske en bur hemma i källaren som de håller nåt ex fången i, och alla (killarna med) är alltid råsminkade. Och varför pratar de hela tiden med sig själva?! Detta avsnitt känns dessutom väldigt mycket som en b-version av Lost. Eller d kanske. Fruktansvärt dåligt. Ändå kollar jag på det :)

Arvika var jättekul! Onsdag, torsdag, fredag och halva lördag var vädret hur perfekt som helst.. Sen började det regna, men det var okej ändå... det var ganska mysigt med en mindre pool i tältet.
Jag hann se de band jag ville se, plus några andra, och lite teatergrejer. Doktor Kosmos-spelningen var jättebra, och Kate Nash, ååh! Och nu är jag ännu kärare i Markus Krunegård och Tingsek :) 
Vi jobbade i försäljningstältet 6-10 timmar per dygn också, så det var fullt upp hela tiden. Våran camping var väldigt lugn i jämförelse med den stora (vi tältade på VIP-campingen nära festivalområdet), och vi hade tillgång till funktionärernas duschar och toaletter... Jag är såå nöjd med allt :)

..förutom att jag såklart blev förkyld när jag kom hem.

Kommentarer
Postat av: Sofi

Bahaha, det var för att jag hostade på dig...

Postat av: Suscoto

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.

2010-02-05 @ 11:31:43
URL: http://suscoto.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback