Mamma Mia

Kom nyss hem till Enköping igen. Ganska skön tågresa, förutom en göteborgare i stolen bakom mig som verkade älska sin egen röst. Han ringde fem mobilsamtal bara mellan Örebro och Västerås (och alla fem var såna onödiga som "Tjänna tjänna, jag skulle änna bara kolla läääget, hur e de med daj? Jag sitter änna på tååågätt.." osv. Jag säger som Stampes pappa. Om du inte kan säga nåt bra, säg ingenting alls. Att blogga skit räknas inte...

Mamma Mia, vad bra filmen var igår! Jag kan som bekant inte skriva värdiga recensioner. Men den är helt klart sevärd. Jätterolig, och med bra skådespelare, sjunga kunde de också (okej, Stellan Skarsgård var väl ingen sångfågel kanske). Efteråt gick man och nynnade på Abba-låtar hela kvällen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback