Födelsedagskalajs

Så har jag än en gång brutit nyttighetslöftet. Tårta OCH superdupergoda chokladmuffins. Men ens mamma fyller ju bara 51 en gång så...
Det blev en trevlig liten tillställning trots allt regn. Förutom mormor och farmor kom moster Inger och en kusin. Vi kollade på gamla kort och skrattade åt pappas åttiotalskläder. Jag blev grattad i efterskott också, fick ett presentkort på Plantagen :) Och mormor gav mig två nystan rött lovikkagarn. Nu har jag även lärt mig avigstickning (eller vad det kan kallas). Snart tillverkar jag tröjor på löpande band. Jag kanske kan försörja mig på stickning i framtiden. Under vinterhalvåret i alla fall, och sen grejar jag med trädgårdar resten av tiden. Fast jag får sån träningsvärk i händerna av stickandet... jaja, vi får se.

Nu har systern min kommit hit också, så nu väntar väl lite familjemys.

Kommentarer
Postat av: Sofi

Men man får äta ibland :)

Postat av: Officeflux

Great site and interesting informations. THX!

2010-10-06 @ 09:36:21
URL: http://officeflux.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback