A tribute to världens sämsta blogg:

Vet ni vad jag har gjort idag? Jag har städat. Det var smutsigt, så jag städade lite. Sen blev det rent.

Sen åt jag lunch. Åt en soppa som var gjord av buljong och räkor och ärter och lite mer. Mums så gott det smakade.

Efter det så diskade jag.

Sen kom det inte en regnskur, det var samma väder som igår ungefär. Fast det blåste mindre.

Tränade på gym i 30 minuter och simmade i 30 minuter, och när jag kom hem satte jag mig i soffan. Den är grå, soffan.

Puss, hejdå.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Du bloggar "skit" bra.



Bloggen är jättebra.



läser den varje dag.



Ska diska nu. Sen ska jag se om det blev rent.



Puss

2008-06-27 @ 18:37:55
Postat av: Anna

Tack så "jätte" mycket.



Hoppas disken blir ren. Min blev det.



Puss

Postat av: Markuscarmen

Keep up this great resource. I bookmark your site, best greetings

2009-11-24 @ 10:34:28
URL: http://markuscarmen.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback