Impulsköp

Nu ska jag vara lite modeblogg... Idag efter jag tränat gick jag på stan. Mest för att handla Alvedon och en ram, men så såg jag att det var reor överallt. Så jag var ju tvungen att kika lite.. Det slutade med några pocketböcker och två suuuperfina klänningar. En grön som egentligen är lite för liten, och en röd lite för stor. Nu är ju dillemmat om jag ska ner eller upp i vikt, vilken klänning som ska få sitta perfekt... Haha, som om jag bara kan välja. Antagligen blir det den röda... jag har laddat upp med både kakor och chips till första semifinalen ikväll.

Jag måste diska, det har jag inte gjort på en vecka (fast jag har ju inte varit hemma så mycket, så det är inte så farligt som det låter).

Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha, när jag och Tobias bodde ihop diskade vi inte på 1,5 månad. Det var inte mitt initiativ. Hade han bott ensam hade det nog dröjt ännu längre

2008-06-25 @ 17:59:34
Postat av: Anna

Oj, men vad åt ni på då? Direkt från bordet? Nån soffkudde?

Postat av: Williamtanja

Hey, this is a great site, I learned a lot!

2009-03-04 @ 10:34:23
URL: http://williamtanja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback