Ledig torsdag

Aa, jag får krupp på skoldatorerna, så sega och konstiga! Jag måste göra en budget och se om jag har råd med Internet hemma istället.

Kristin har åkt till Norrköping, så jag har lägenheten för mig själv. Det märks. Men jag ska städa.. sen.
Idag var jag på gymmet och simmet (egentligen går jag ju måndag onsdag fredag, men det är stängt imorgon för att man ska fira Sverige och så). Jag beställde klipptid till på måndag också, ska bli skönt att bli av med det mest slitna krullet. Och så var jag på biblioteket och lånade en massa skivor. Helt gratis! Hoppas det funkar att lägga in dem i datorn... :)

Såg en massa folk i finkläder och studentmössor på stan, det är så somrigt! Vi på KY har lektioner två veckor till, men det är ganska slappt nu... skola två eller tre dagar i veckan, och annars "eget arbete" (men hur många arbetar då?)

Nä, nu ska jag hem och äta.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Då har du tid med besök snart kanske? Jag vet iofs inte hur mycket jag kommer jobba i Juni. Men vi får pricka i nått, SNART.

Då kan vi träna på att ha kul utan pengar, yej!

puss o kram

2008-06-08 @ 19:18:45
Postat av: Alex

Saknar bilder från ditt liv!!!

Postat av: Lisa

Hur länge går du i skolan?



Jag vet när jag ska jobba i sommar, men det är massa vikarietjosan jag kan boka in också (vilket jag måste om jag kan)

Så ska vi boka besök?

2008-06-12 @ 20:32:17
URL: http://fantastiskblogg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback