Skolavslutningstider

Hej, jag är lite seg.

Sen sist har det hänt en del. Jag fyllde år en dag, då åkte jag till Västerås och åt lunch och kollade på blommor med Josefine, trevligt. En annan trevlig grej var picnicen med klassen igår. Det regnade och var trist väder hela dagen, men efter skolan klarnade det upp och blev världens finaste utflyktsväder! Vi satt i många timmar i Skolparken och hade det jättemysigt. Nästan alla 27 var med, sensation!

Imorgon är det skolavslutning, vi ska på guidad vandring i Bergianska trädgården i Stockholm, ska bli spännande, jag har aldrig varit där, bara sett den från motorvägen... Å, jag är så nöjd med utbildningen just nu, det har inte känts så här perfekt tidigare. Synd att det blir lov i sju veckor nu... ;)
Jag har som bekant inte fixat nåt jobb, så jag ska bara ta det lugnt, läsa en massa, träna, hälsa på kompisar. Jag är ganske het på Way out West också. 1300 spänn.. hmm. Jo, det är det kanske värt. Jag bor gratis gos dig, Sofi ;)
Det blir nog en fin sommar :)

Nåt som inte är så fint är att Åsa inte kommer och hälsar på i helgen som det var sagt :( Biljettbokaren bokade fel, så nu åker hon till Kiruna i stället. Men vi får ses senare på lovet.

Och så kommer Sofi på besök! :) Om två veckor. Jag ska visa henne aaallt som finns att se i Enköping (..antar att vi hinner se på mycket film, äta chips och så).

Kommentarer
Postat av: Sofi

Ja, klart du får bo hos mig! Jag såg precis att Neil Young (!!!) kommer till WOW...om han spelar samma dag som Franz Ferdinand (men inte samtidigt) köper jag nog en endagarsbiljett!

Men du, det blir inga chips när jag kommer. Inte för mig i alla fall. Däremot kan vi ut och gå en massa, jag har blivit så nyttig nu ;)

Postat av: Lisa

Wow, det är som om hela sverige har förvandlats till Borås. Sensation. Men det är säkert bara jag som tycker det är roligt.

Kommer du till Borås? Jag ska få låna Wii, men vi behöver inte spela det.

Vi kan istället gå ut och titta på alla statyer, det tar ungefär en vecka..

2008-06-20 @ 12:03:33
URL: http://www.hanky.se/fantastisk
Postat av: Lisa

Men guuud!

Jag har ju inte sagt grattis. Det är ju fult av mig. Jag menar inte någonting illa alls om det.

Jag gillar ju att bli grattad ändå kan jag bara komma ihåg min egen födelsedag. Så ego! Förlåt, förlåter du mig? Pliiis

2008-06-21 @ 00:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback