Kalasförberedelser

Har tagit en tur till Garphyttan igen, jag är här ofta nu... Mamma och jag gick i hundra timmar på ICA Maxi och handlade smörgåstårteingredienser (det var lite som att gå på Focus och handla med Lisa). Och nu har jag legat ute i gräset och läst Skimmer. Det är konstigt hur mycket myror det kan finnas på samma plats.

Imorgon ska vi förbereda den stor dagen, 140-årskalaset på måndag. Det ska bakas och städas hej vilt.
Det blir spännande att se i tidningen också om de sätter in rätt bild i farmors grattisannons. I måndags var vi på Nerikes Allehanda och lämnade in en bild som både farmor och Bosse var med på, och receptionisten som tog emot bilden satte en lapp på Bosses huvud... Hoppas det betyder att han inte ska vara med i annonsen. Annars blir det ju ganska roligt..."Grattis Judith, nittio år" och en bil på en femtioårig gubbe.

Sara ringde idag, det var kul! Jobbar visst på dagis (utan att få tinnitus) i Borås nu och verkar trivas bra :) Hoppas att jag kan träffa henne nåt i sommar. Vi pratade lite om en klassåterträff också. Så, fjärde årets ANT:are som läser detta (typ.. Sofi), vad sägs om dagen innan Wendelsbergs hundraårsfest? I november nån gång, det gäller ju att vara ute i god tid...

Kommentarer
Postat av: Lisa

Gud vad jag saknar fokus, fast att jag har ett kilo tzai hemma typ. Det är verkligen "skit" gott.



På tal om myror, jag cyklade precis in i ett stim med myror, det gjorde verkligen min dag.. inte.

Postat av: Elin

Jag vill ha klassåterträff!!! Och läser din blogg faktiskt =)

2008-06-29 @ 17:56:18
URL: http://eerdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback