I skolan

Söndagen blev pluggdag som planerat, å vad jag är disciplinerad! ...än så länge. Fick ordning på hemuppgiften till sist, hoppas jag blir godkänd. Jag har ändrat mitt krav-på-mig-själv-tänk nu har jag märkt. Det räcker att bli godkänd. Förr var allt som inte blev MVG eller i alla fall VG dåligt. Nu tänker jag ta det lugnt och se till att göra så gott jag kan bara.

Gud vad klyschig jag var idag då.

Igår kväll hade jag faktiskt lite tid över, hör och häpna. Kollade ikapp Andra Avenyn-avsnitten jag missat. Shit vad mycket som hade hunnit hända där på Riverside :) Och ikväll kommer ett till!

Kommentarer
Postat av: Rubenelsa

Excellent site, added to favorites!! Wonderful and informative web site. I have found much useful information.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback