Kräftsalladsdag

Efter skolan åkte vi och handlade lite på Willys, jag och Kristin. Hittade en kräftsallad som var nedsatt massor i pris för det var kort datum (men den hade inte gått ut helt... jag menar det är ju exakt det bäst-före-datumet som står på burken som är lag...) I alla fall käkade vi det där på baguetter till kvällsmat. Jättegott.

Idag har både ont i magen och är lite halvrisiga. Hoppas hoppas inte på nån magåkomma nu. Ah, att jag alltid ska vara så snål... köper till och med nästan för gammal mat för att den är billigast. Rätt åt mig om jag blir magsjuk.

Fast det vore ganska osmidigt nu, när jag är i skolan. Vi har beskärning idag, och den genomgången vill jag inte missa, det är nåt som är helt nytt för mig. Nu börjar vi.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Tjoho!
DÅ får du ju gå tillbaka och klaga! Den får ju inte vara dålig, om det står att det inte ska vara dåligt.

Förövrigt så är man bara dum om man inte köper halva priset saker. Lax o sånt sjunker ju till fantastiska priser, varför avstå? Det får ju slängas(/packas om) i fall ingen köper det?

2008-03-18 @ 10:08:07
Postat av: alexandra

As bra o köpa nästan utgånget ju...;)
Inget fel på det ju!
Hur mår du nu???


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback