Kylskåpslagardag

Nu är det fixat... tror jag i alla fall. Sen vi flyttade in i lägenheten har ju kylen varit kaputt, och de senaste veckorna har ett extrakylskåp stått precis framför min ena sovrumsdörr och varit i vägen. Nån reparatör kom och "lagade" det trasiga. Eller han sa att han gjorde det, men det var lika trasigt sen igen... Men nu! Idag kom det en annan kille och fixade det igen. Så nu hoppas vi att extrakylen kan försvinna...

Å vilken fantastiskt rolig blogg jag har. Skriver om kylskåp.

Kan skriva om tvätt också när jag ändå är igång. EHB måste vara världens segaste bostadsbolag. Efter en månad har vi fortfarande inte fått rätt tvättstugenyckel. Nu börjar det bli lite tvättkris, snart får man gå runt i reservkläderna, de där längst bak i garderoben.


Kommentarer
Postat av: Lisa

EN MÅNAD! Jag har fortfarande inte fått min fläkt jag bad om i Februari förra året..

2008-03-18 @ 10:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback