Musikdag

Igår fick jag äntligen se HAIR i Brunnsparken i Örebro. Det var gymnasieelever som satte upp den, jätteduktiga var de! Å, det kan vara den bästa musiken som nånsin gjorts, låtarna i HAIR :) Liza åkte tyvärr på nån sjukdom, men jag fick med mig Fredrik i stället (världens mesta pessimist, och roligaste). Han klagade ganska mycket på allt möjligt hela dagen, men det är lite kul, känns som hans signum... Efter musikalen åt vi på Rosalie's och gick hem till Petra och Örjan (som tydligen ska gifta sig! hörde jag av Fredrik. Jag får aldrig veta nåt...) Vi kollade internetklipp på Eurovisionbidrag från alla möjliga länder (jag kan tipsa er om att kolla in Irlands, Islands och Spaniens bidrag. I övrigt verkar det mest vara en miljon sega ballader, blää), och sen såklart den svenska finalen på TV. Jag är nöjd, vem som helst hade varit okej förutom Christer Sjögren. Han är så läskig, det går rysningar genom mig när han kollar in i kameran med sina hundögon. Hu... Och Björn var bäst som vanligt, hur kan nån vara så fulländad?

Kommentarer
Postat av: Sofi

Det är konstigt i Eurovision, att alla bidrg påminner om det vinnande bidraget från året innan. När den där "Wild dances" från Ukraina vann, hade ju alla nästa år såna stora trummor i sina nummer. När Lordi vann skulle alla vara lite rockiga året därefter. Och nu var det en seg ballad som vann förra året, så ja... Då blir det ju därefter också ;P (Shit, vad bra analys jag gjort!)

Postat av: Trondkaroline

Very good, I was so suprised when I came upon this site. I would love to find a chat for installers to help and give opinions and compare prices in differant areas Thank you and keep up the good work

2008-08-26 @ 12:11:59
URL: http://trondkaroline.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback