Sjuk-Olledag

Olle bestämde sig på torsdagseftermiddagen för att åka och hälsa på mig, han kom fram strax efter elva på kvällen... Vi satt uppe och skvallrade och slökollade på TV ganska länge. Igår var han supersjuk när han vaknade... så han fick ligga på soffan hela dagen, medan jag packade för praktiken. Jag köpte lite sjukling-mat (chips och glass och sånt...) och så kollade vi lite på HippHipp. Pappa och Martin kom på eftermiddagen med mormors bokhylla. Det blev så snyggt med den i vardagsrummet!
Pappa skjutsade Olle till Västerås, och mig till Hällabrottet. Så nu har jag flyttat in i morfars gamla rum/syrummet, och upptäckt att det finns trådlöst internet! Så jag ska nog överleva de här fyra veckorna... :)

Påskafton idag. Jag känner mig lite småkrasslig, men vill verkligen inte bli sjuk nu, får inte bli sjuk! Fast alla verkar ju vara förkylda nu så det går väl inte att undvika.
Jag har (faktiskt, jag lovar!) börjat jobba lite med hemtentan, och snart ska vi åka på påsklunch hos farmor. Men nu kom mina morbröder och två kusiner hit, så jag ska väl gå och hälsa artigt...

Kommentarer
Postat av: Sofi

Yey, nu kan du tanka hem Lost! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback