Städdag

..är det idag. Vi har delat upp lägenheten i kök/badrum och vardagsrum/hall. Den sista biten har Kristin ansvar för och jag den första. Det är nog bra, i och med att jag är så himla pedant. Jag skulle inte klara se nån städa "mitt" kök på fel sätt, hehe. Men vi får se om ett tag hur less jag blir på att skura toan och spisen jämt. Städning är ju ett himla känsligt ämne.. undrar hur det blev det. Man bråkar ju alltid om städning. Hm.

Jaja, jag skulle inte blogga nu egentligen, skulle bara köpa tågbiljett till Örebro till nästa helg. Då ska jag och Liza se HAIR i Brunnsparken (om nu inte biljetterna skulle vara slut, men det får vi inte hoppas), och sen blir det schlagerkväll såklart. På tal om det... vad sköööönt att Carola inte gick till final. Yesyesyes.



Människan ringde igår. Trevligt.
Sen ledset. Jag orkar snart inte längre. Borde ge mig nu. Ta smällen och må uselt ett tag, och känna mig som världens ensammaste. Och sen gå vidare, och må bättre och bättre. Hur många hundra gånger har jag inte sagt eller skrivit så? Men det går ju inte! Så jag plågar mig själv istället. Kan inte säga upp kontakten. Han är för speciell. Ah, vad patetisk jag är som ältar det här. Aaahh, skjut mig!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Nu får du väl ändå ta tag i saken? Om det nu är Magnus?
Du har ju mått dåligt över det i över ett halvår snart. Det är inte normalt.
Hate to say, men du är en riktig toffel!

Postat av: Sofi

Ältande är en del av bearbetningen, och sånt tar tid, olika för olika personer, och det är heelt normalt. Men bearbetningen ska få en att må bättre och gå vidare, inte sämre. Så du kan ju fundera på det, om du mår bättre nu än i början av "ältandet" så att du är på rätt väg i alla fall. Om du däremot mår sämre vore det kanske bra med en förändring av nåt slag. Kognitiv beteendeterapi kanske?

2008-03-10 @ 12:33:35
URL: http://sunbreakthrough.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback