Tentadag (som vanligt)

Hm, klurigt det här med nätet... Inlägget jag skrev igår hade inte blivit publicerat. Men nu så.

På morgonen har jag jobbat med hemtentan, och försökt få lite klarhet i några frågor som var svåra. Eller ja, jag har i alla fall diskuterat dem med Kristin... jag kanske bara blev mer förvirad, jag vet inte.

Snart börjar jag min första praktikdag, vid elvatiden ska jag åka dit. Tyvärr snöar det lite idag, så det där cyklandet får vänta ett tag. Som tur är har jag en supermormor som ställer upp och skjutsar :)
Ska i alla fall bli kul att börja jobba lite. Har inte hunnit bli så nervös... det får bli som det blir. Jag får väl säga att jag är ovan att plantera och att jag behöver lite handledning i början...

Kommentarer
Postat av: Eliin

Jag fick 5 =D Haha! Hur bra som helst.
Fast jag kunde många fler (;


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback