Vinstdag

Jag vann igår, det var kul! Jag hade dessutom glömt att jag tävlat, så då blev det ännu roligare... Det kom ett paket med posten med två biljetter till Morgan Pålsson-filmen, PLUS hela HippHipp-DVD-boxen! Det var lycka :)

Det blev inte så mycket läsning om jag ska vara ärlig. Jag och Kristin satte igång att så och plantera en massa. Nya frön ner i sålådan och så satte vi om solrosorna och cannabisen (det är fullt laglig industrihampa...). Nu har vi dessutom investerat i Blomstra, som enligt Tom och forskarna på SLU är rena mirakelkuren för alla sorters växter. Använder man den i varje vattning får växten lagom mycket av alla de essentiella grundämnena. Jag kan ju inte säga att jag märkt nån skillnad hittills (på ett dygn), men jag litar på att den är bra, så jag rekommenderar den direkt. (Kan meddela om jag ångrar mig...)

Kristins födelsedag idag. Hon blev faktiskt jätteglad över min lilla uppvaktning vid frukosten. Hallonmunk med ett ljus i, lite godis och ett litet paket... och en diskfri födelsedag! 
Men när jag skrev grattis och så på tavlan i klassrummet blev det för mycket, hon suddade ut det. Jaja.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha, men det är ju tantigt att skriva på tavlan.

Vad bra att du håller på med blommor och får specialkunskap, oj vilken nytta jag kommer ha av dig då!

2008-03-13 @ 13:06:08
Postat av: Elin

Oj, hela hipphipp!!! vill också!!! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback