Vi vann!

Jag läste i tidningen i morse att sommaren kommer idag :) Klassen ska ha picnic i Klosterparken i eftermiddag, myspysigt. Den här veckan känns det som att folk klassen börjat närma sig varandra mer och mer, så himla skönt! Hoppas vi kan bli så tajta som på Wendelsberg (ok, alla var inte det, men många). Jag vill börja prata lite mer i klassrummet, och har försökt en del de senaste dagarna. Applåd till mig.

Kristin och jag vann tävlingen om den konstigaste solrosen i finalen igår (vi hade iofs inga konkurrenter). Fick en varsin stickling av narrhuva som pris, det ni...

Nu är det bara tre dagar kvar till Göteborgsresan! Ska bli så himla kul att hälsa på. Fast jag kan ju ändå inte längta till fredagen eftersom jag ska redovisa LIA:n då... Hm, jag är kluven

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh! Grattis! Vad kul att vinna stickning..
Hör av dig om du har tid o hitta på nått. Jag o Majken är sugna på en promenix i parken :-)

Postat av: Lisa

Jaha, det glömde jag. Jag ska nog se reprisen idag, så jag helt förstår. Har ju missat lite tyvärr av AA.

Bra! Då kan vi åka till Billingen i sommar? Det är fint året runt!

2008-05-10 @ 11:34:10
URL: http://www.fantastiskblogg.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback