Återkomsten

En gång såg jag och Lisa igenom ALLA Andra Avenyn-avsnitten, säsong ett. Det var knäppt, och man blev jättekonstig av det. Liksom drömde att man var med i serien och massa annat dumt.

Andra säsongen, som går på TV nu såg jag bara ett par avsnitt i början och sen la jag ner. Det var orealistiskt och jag hade inte tid. Nu helt plötsligt har jag en massa tid (ledig fram till onsdag), och inte så mycket inplanerat. Så nu kommer det skämmiga: jag har suttit och kollat hela dagen. Och jag kan inte sluta nu. Snart Lisa! Snart är jag ikapp, och vi kan diskutera alla intriger ;) Det gör inget längre att en massa karaktärer bara mystiskt försvunnit (och ingen pratar om dem), eller att körsbärsträden blommar i september och att alla sextonåringar är så himla lillgamla. I like it now.

PS: Jag har gjort andra nyttiga saker samtidigt som jag kollat. Fixat mat och stickat och så. Jag lovar. Och jobbat med hemlisen.

Och längtat efter Per hundra gånger.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Wåhå! Men jag förstår verkligen inte din diss, ärligt tycker jag mer den känns feg och töntig som att man inte vågar stå för att det har vissa kvalitéer.

Som att Lotta börjat med välgörenhet och att Ulla är alkoholist. Vilka har mystiskt försvunnit? jag kan inte komma på en enda!



Men vad skönt att du kommer ikapp, jag hoppas du kommer titta på det igen, då har jag någon att smsa om kvällarna som förstår!!

Kram



Postat av: Anna

Haha. Kvalitét. Det var det roligaste jag hört :)

2008-11-24 @ 21:34:47
URL: http://nanannan.blogg.se/
Postat av: Lisafisa Bajskorv

Vadå? Johannes Brost är ju inte med!

2008-11-25 @ 22:32:39
URL: http://hanky.se/fantastisk
Postat av: Anna

Nej, så sant iofs... Men varför kommer aldrig Olga tillbaka? Och grabbarna grus? Och åkte Dildo fast? Var är Grazynias son? Och även om man inte får se dem, varför är det aldrig nån som pratar om dem? Borde inte Jossans föräldrar sakna henne? Så många frågor men inga svar... Dagens I-landsproblem kanske ;)



Och ja! Kom och hälsa på! Vi hörs på telefon och kollar datum. Jag har rätt många fria dagar innan nittonde. Och efter nyår kan det kanske också funka?

2008-11-26 @ 10:20:01
Postat av: Lisafisa Bajskorv

Ja, men nu är det ju så att Jossan är dotter till Lotta, hon skulle ju inte sakna någon. Hon är ju räven i serien. Grabbarna Grus (araberna?) är i Norge. Grazynia är i Stockholm, och Olga bor hos sin pappa i staterna.

Däremot undrar jag varför alla flyttar mitt i gymnasiet, så brukar det ju aldrig vara IRL.

2008-11-26 @ 13:20:37
URL: http://hanky.se/fantastisk
Postat av: A

Men Roland då? Stackars Roland. Han har ju både hjärta och smärta i kroppen. Kan han ha drabbats av nån amnesi?

2008-11-27 @ 14:56:28
Postat av: Lisafisa Bajskorv

Jo.. har man amnesi fungerar nog varken hjärtat eller hjärnan som den ska. Se bara mig som har dålig blodcirkulation!

2008-12-05 @ 20:39:55
URL: http://hanky.se/fantastisk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback