Tvilling = sämstdag

Ibland kan horoskop verkligen kännas klockrena. I dagens tidning står att jag kommer bli störd i mina rutiner, eventuellt av en förälder, och att "vad som helst kan hända".
Idag sitter jag hemma (i Garphyttan då, jag är ju på praktik i Örebro kommun) och jobbar med en gestaltningsuppgift. Valde den här dagen och platsen för att få vara ifred och kunna tänka (familjen jobbar/är i skolan). Redan vid frukosten slog den till, horoskopförbannelsen. Pappa kom hem och började greja en massa. Störd av en förälder! Han åkte dock iväg igen, så jag har haft en ganska kreativ förmiddag. Men nu kom han hem igen! Så himla störigt. Och det värsta är väl att jag inte kan säga nåt om det eftersom han ju faktiskt bor här, och inte jag... Suck.
Nu väntar jag bara på att "vad som helst" ska hända.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad som hest innebär väl att dom inte kommer på något som ska hända?

Ah, är de jobbigt när han kommer?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback