Fikarast

Jag börjar få en fin relation med grannen/hyresvärden. En dag kom han och plingade på och gav mig trattkantareller, och igår snällade jag tillbaka och gav dem nybakade bullar. Och jag har betalat hyran i tid denna gång. Nu är man poppis tror jag.


Helgen i Göttla var jättefin :) Träffade många kompisar och bara skrattade, slappade och hängde på loppisar. Jag vill redan tillbaka!

Imorgon kommer Perra, jag längtar ihjäl mig! Förut funderade jag på vad jag ska laga för mat för att impa, men det känns inte som nåt problem längre. En som ser krossade tomater med lök som mat blir nog impad av det mesta.


Oj, det här blev kort, men nu ska vi fortsätta måla.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag vill hälsa på dig snart. Jag tänker på det varje dag för Majken vill leka med kastanjerna, hallå! det är ju eran grej!



Fan vad underbart med sånna grannar. Nu fick jag veta att mina nya granne (som flyttar in snart) har ett företag som tillverkar luckor, det är precis vad jag vill ha!

Postat av: Lisa

Det går bra med Per föresten? Kul! Det är underbart med människor som uppskattar allt!

2008-10-23 @ 17:02:35
URL: http://hanky.se/fantastisk
Postat av: Anonym

Å, ja Lisa, det tycker jag du ska göra! Jag är i Örebro i tre veckor nu, men kom efter det. Jag vet ett bra kastanjställe om Majken hänger med. (Annars kan vi leka där ändå)

2008-10-24 @ 10:18:22
Postat av: Lisa

Vad kul! Vi kan telefonprata och bestämma nått!



Har du fårr återfall och börjat kolla på AA igen? Det är ju skitmycket intriger numera, underbart!

2008-10-27 @ 15:00:22
URL: http://hanky.se/fantastisk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback