Jag gör slut med UNF... kanske

Men vad är det för fel?! Om inte Sobernet börjar funka så tänker jag gå ur nykterhetsrörelsen i ren protest. Jag har UNF-mejlen som min "viktiga mejl", och den har ju varit så praktisk eftersom jag inte får nån reklam dit. Men nu ligger den nere som det verkar. Hur ska jag nu veta om de svarat från min LIA-plats? Skit.


För övrigt är tågbiljetten bokad, till Göteborg nästa helg! Gick på 65 kronor, för jag utnyttjade värdebeviset jag fick efter Borås-förseningen. Sen chansar jag nog på en sista minuten på hemvägen...

Nu börjar sista dagen i anläggningsteknik, och i eftermiddag åker jag till tomten i Uppsala :)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh! Kommer du till Borås då också? Det borde du göra!



Gör inte slut med UNF för den saken, men åh, det går ju inte ens höra av sig till nån ansvarig ju. Ojojoj!

Postat av: Blomman

Sobernet är en fjärt!!

2008-10-11 @ 02:13:34
Postat av: alex

Kär o galen, klockor börjar ringra... dadadadabababooo... ;)

2008-10-13 @ 08:09:37
URL: http://alexandra86.blogg.se/
Postat av: Anna

Nops, inget Borås denna gång. Men säg till om du åker till Götet, kram!

2008-10-13 @ 10:13:13
URL: http://nanannan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback