Kattbesök

Imorse fick jag ett mycket oväntat besök. När jag öppnade dörren kom en liten katt infarande. Jättegullig var den, och hade jag haft tid kunde den fått stanna en stund. Den blev lite besviken över att bli utkörd direkt, men vi gosade lite i trapphuset innan jag cyklade till skolan. Hoppas den hälsar på i eftermiddag också!

Sen funderar jag på att skaffa internet hemma. Igår kom ett brev från Lidéndata (helt vitt kuvert, såg superhemligt ut) med en enkät ang. internet. Jag skrev att jag var intresserad av att skaffa men att jag ville veta priser och så... Just nu känner jag mig lite ruinerad efter senaste mobilräkningen. Men snart kanske. Då kan jag komma in på facebook igen, det var hundra år sen sist...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback