Mat och musik

Idag är en spännande dag. Jag vet inte vad det är i min matlåda. Tog upp en ur frysen och det är nåt brunt. Vi får se om det är gott.

Dessutom ska jag få välja och vraka musik till låne-MP3:n hos Åke. Nu kommer jag ha så mycket bra låtar inlagda att jag inte vill lämna tillbaka den. Jag får se till att ha ursäkter varje gång jag ska träffa Per. Vad finns mer än att jag glömde den, jag glömde ta bort musiken jag lagt in, jag hittade den inte, jag hann inte hem och hämta den, jag hann inte ladda batteriet? Och vad händer om han kommer ham till mig, finns det då nån utväg? Får fundera på detta.

Olle dök upp igår kväll med nya otroliga anekdoter (det är nästan så man börjar oroa sig...). Vi åt pizza med sås och tävlade i Vem vet mest? Jag visste mest såklart. Men han var ganska duktig, för att vara man.

Kommentarer
Postat av: Sofi

Hahaha, "Vem vet mest", det vill jag alltid tävla i också :D Synd att du inte kommer tidigare imorgon, annars hade jag kunnat spöa dig i det ;(

Postat av: Anna

TUR att jag inte kommer tidigare.

2008-10-16 @ 10:11:10
URL: http://nanannan.blogg.se/
Postat av: alex

Hahahahahahaha, "Men han var ganska duktig, för att vara man." Du är så rolig!!!!!

2008-10-17 @ 08:01:27
URL: http://alexandra86.blogg.se/
Postat av: Anonym mp3-ägare

Hrmph...







2008-10-17 @ 12:46:25
Postat av: J

Haha, jag vill också tävla i Vem vet mest! Både mot Anna och Sofi kanske? Spöar er båda! =D

2008-10-18 @ 22:39:08
URL: http://juicey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback