Finhelg och fulmåndagmorgon

Jag är tillbaka. Eftersom jag inte har nåt Internet hemma är det alltid så spännande att kolla mejlen efter helgen. Idag nio nya meddelanden! Men när jag kollade lite närmare så var alla reklam om lägenheter och Coca-Cola och böcker. Så poppis var jag visst inte.

Helgen har varit superdupermysig. Jag hängde med fina Per fredag-lördag. Vi lagade mat och kollade på film och gick på loppis och firade kanelbullens dag på Tant Bergs café och hade det gött. Jag hittade en fin plyschtröja på Anna-Karins second hand och Per köpte en skaljacka.
Det känns så fint att få laga mat för två och äta myslyxfrukost ihop vid bordet med tända ljus. Och hålla nån i hand och skratta åt konstiga TV-program tillsammans. Å, allt är så skimrande just nu, jag är glad som en lax :)

Okej, jag är ju ändå från Närke, så lite ska jag kanske klaga... Imorse var jag på gymmet tidigt. Tränade och tänkte gå in i duschen. När jag klev in där med bara handduken om mig möttes jag av en karlakarl som höll på med nån sorts reparation. Jag blev lite generad. "Ojdå, här kanske jag inte kan duscha, hehe..." varpå han svarade "Nä, på måndagar får man duscha borta på Sporten". Det var bara för mig att gå ut igen till omklädningsrummet (där ännu en man höll på att städa, VARFÖR kan inte den kvinnliga personalen städa på damernas?). Eftersom jag kände mig ap-bortgjord och dum, tog jag på mig svettkläderna igen och åkte hem och duschade. Jag vet inte var Sportens dusch ligger...
Fast jaja, det gör väl inget om hundra år. Inte ens senare idag egentligen. Men ändå.

Alexandra! Varför kommer jag inte in på din blogg längre? Eller har du bytt adress? Länka till mig, kram!

Kommentarer
Postat av: alex

Kommer du in nu???

Bara lösen ju...

Postat av: Perra

Myspys me tomteskit och liten hatt ;D

2008-10-08 @ 20:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback