Äh

Nu har det börjat komma såna där låtsaskommentarer på bloggen nästan varje dag. Till jättegamla inlägg. "Interesting website!" "Keep it up!" bla bla bla. Jag hatar det!

Idag är jag lite hatisk faktiskt. Irriterad i alla fall. Det var eget arbete-dag. Jag var uppe ganska tidigt, fixade några saker i skolan, tränade och pluggade sen hela eftermiddagen. Fick precis klar min lignos-uppgift som ska redovisas imorgon, när Hanna ringde och berättade att lärar-Micke är sjuk så vi blir lediga imorgon... Suck. Nu hade jag faktiskt jobbat med detta och såg fram emot redovisningen. Ju. Men jaja, antar att det är bra att vara hemma och ta det lugnt, jag börjar bli sjuk.

Igår hade jag tänkt se Idol, bara för att se nya juryn, och om det är lika dåligt som vanligt...ehh. Men så var det folk som ringde hela tiden, så jag missade det. Eller jag såg lite i bakgrunden, men hade ljudet av. Det verkar sådär. Som vanligt.

Äh, jag har inget att skriva.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh, trist sånt är. Har vi båda bara en jälva massa otur just nu eller? Hoppas det inte var nått allvarligt med läraren bara.



Åh! Men han Bagge som inte är jonas Bagge är faktiskt skitbra. Dom hade nog klarat sig med bara honom.

Han är min favvis än så länge, mest för att han ville skicka vidare sånna dära tokiga personer, som den där ekonomen. Tjejen stör jag mig på.

2008-09-05 @ 12:58:12
Postat av: J

Nånannan! När är det dags att plantera lökarna? Du måste ju komma hit och hjälpa mig med det. =)

Postat av: Lisa

Anna i Jos. Ni är en sån bra kombination. Jos är ett lexikon och Anna en flora.

Helt rätt!

2008-09-06 @ 14:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback