Allt är bäst

Nu var det ett tag sen jag uppdaterade här. Allt är fortfarande lika bra. Bättre till och med. Jag har flyttat till min underbara etta (i centrum av den här jättestora staden). Där trivs jag superbra redan, det känns helt rätt. Jag fick plats med nästan alla mina grejer, dock inte min egen säng. Men det gör inget, för den som redan fanns i lägenheten är skön och dessutom bredare än min, jag kan verkligen breda ut mig i den. Igår invigde jag ugnen, det var spännande... Den har till och med ett sånt där spett som snurrar runt, så man kan grilla en hel gris. Eller ja, en liten. Ett marsvin typ.

Kristin och jag har städat ur den gamla lägenheten också, och jag har fixat med alla uppsägningar och flytter av olika avtal, så nu känns allt lugnt och bra. Allt är guld!

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha,så du kommer att bjuda in alla dina vänner på helstekt marsvin sen eller...? Jag väntar på inbjudan o planerar att ta med en pizza också =)

Postat av: Sofi

Tjoho, då får jag minsann komma och hälsa på! (om det är okej att jag bjuder in mig själv sådär)

2008-09-18 @ 22:07:34
URL: http://sunbreakthrough.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback