Anna you can do it

Lyssnar på radion på TV:n, nån kanal som heter Club/Dance. En kille sjunger I know you can do it, I know you can do it om och om igen. Men det låter som "Anna". Nu har jag två låtar om mig, varav en som är botten. Hepphepp. Eller just ja, Winnerbäck har ju både gjort en Anna och en Nånannan om jag inte minns fel. Och så Ronny & Ragge...

Men jag behöver faktiskt peppen. Anna, you can do it! De himla sommarblommornas latinska namn vägrar sätta sig, jag som vanligtvis har ett sånt gloshuvud.
Ritningen blev sådär, och jag har ju inte gjort hälften av uppgiften. Imorgon ska jag göra minst två snitt och visa vyn från sidan. Plus en frihandsskiss, och en förklarande text.

Jag har sökt LIA-plats på Örebro Kommun, och faktiskt fått svar redan. Landskapsarkitekten verkar positiv till att ha en praktikant! Bra bra :) LIA:n är inte förrän i slutet av oktober, men man får vara ute i god tid den här gången. Svårt att få praktikplatser inom landskapsarkitektur. Och man har ju många konkurrenter i klassen...

Idag bar jag upp alla mina kartonger från källarförrådet, det är packdags. Å, jag tjatar, men wiihoo vad det ska bli kul att flytta till ny lägenhet! Väntar fortfarande på försäkringskassans svar ang. mitt bostadsbidrag. Jag kommer verkligen behöva de pengarna.


Kommentarer
Postat av: gustav

låten du snackar om heter "you can do it" med "harlem hustlers"... om du undrade

2008-10-03 @ 17:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback