Bättre lukt på g

Å, tack för alla tips :) Nu har jag fått tag i fastighetsskötarna, som ska komma och täta golvlisterna i hallen, eftersom det tydligen är där som det "läcker upp" luft från soprummet i källaren (vågar inte tänka på vilket fuskbygge hela kåken lär vara..). Dessutom ska de fixa i badrummet, täta och greja. Hoppas hoppas det löser sig.

Igår hade vi besiktning och städbesiktning i gamla läggan. Vi blev inte godkäönda på städbiten! Så nu måste vi komplettera för att slippa bli ersättningsskyldiga... Men en positiv grej är att vi i eftermiddag har visning av lägenheten! En tjej ringde igår och var intresserad, och tydligen är det vi som ska visa henne (även fast vi är utflyttade, slappt av EHB tycker jag). Men det känns ju bra i alla fall, att vi förhoppningsvis slipper dubbla hyror i november.

Nu ska jag gå och redovisa Åkes hemuppgift. Låter knasigt, men sån är min skola. Jag älskar den :)

Kommentarer
Postat av: alex

Luktar det bra nu??

Hur gick det med städningen nu då??

Tog hon lägenheten??

Küss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback