Ensamt

Jag skulle träffa Per ikväll och ha Grotesco-festival och mysa. Men istället sitter jag i Enköping och är sjuk. Det mesta är tråkigt. Jag har ätit för mycket godis. OCH en Lidl-pizza. Jag är för seg i huvudet för att plugga blommor och för att flyttpacksplanera. Funderar på att se Pirates of the Carribean på tv sen, det var länge sen.

Igår åkte jag till Karin i Stockholm. Försökte hålla skenet uppe fast jag kände mig febrig och illamående. Vi åt i Kungshallen och kändisspanade (såg killarna i Detektivbyrån och han med djuren på Skansen), och så såg vi Arn på Rigoletto. Den var sådär. Mysig och vacker men jag stör mig på att alla ser lika gamla ut hela tiden fastän det går typ tjugo år...

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh men oj! Du måste gå till herr doktor!!!



Sen annars så är jag lite avis för att du fick kändisspana, men jag är lyckligt lottad som får känna mig frisk!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback