Alla hjärtans helg

Alla hjärtans dag var verkligen en fin dag i år! Per fick frukost på sängen och sen gav vi oss ut på långpromenad till Gamla Uppsala. Jag har bara varit där en gång tidigare, på UNF-kongressen förrförra sommaren, med hundra miljoner människor och då kunde man inte alls njuta av naturen där, utan bara tänka på barnen man ansvarade för.
Nu var det alldeles lugnt och skönt och världens bästa vinterväder, snön glittrade i strålande sol! :) Vi drack varm choklad och åt äggmacka uppe på en kulle (en som man fick gå upp på).
På eftermiddagen satt vi på ett fik i stan och åt semla och pratade skit. Och på kvällen var det Melodifestival på storbild på Arken. Bilden var alldeles ihoptryckt och jättebred, så Amy Diamonds glugg blev ännu mer komisk än den brukar vara.
Vi avslutade kvällen med lite film, och på söndagen drog jag hem tidigt och såg Lost säsong fyra hela dagen. Nu är jag ikapp, nu kan säsong fem få börja. Men det är en hel månad kvar! Får börja tanka hem avsnitten kanske, nu har jag nämligen fixat mobilt Internet! Modemet kommer i veckan, sen kan jag surfa tills datorn spricker. 


Kommentarer
Postat av: Alex

Åh!! låter som en underbar dag!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback