Inlägg utan mening

Om man dricker havremjölk och äter apelsin smakar det som Ris à la Malta. Det är ju jättebra. Man slipper grädden och riset och sockret men får smaken. Om man gillar den alltså.

Jag har fått lite bannor för att jag är för glad, så nu ska jag klaga lite. Idag fick jag en avi för att hämta ett paket på ICA-posten. Jag blev så ivrig att jag gick dit direkt, glömde ta på mig vantar till och med. Men när jag lämnade lappen fick jag tillbaka den, och gubben var lite sur och sa "Halv sju". Så jag kollade på den igen, och det stod "Hämtas efter 18:30" Blä, då fick jag gå hem igen. Utan paket. Får gå imorron. (Jag tror det kan vara mina nya cykellysen för övrigt!)


Och så hörde jag världens sämsta låt på tv förut. Nån som skrivit om att han tyckte det var bra att han och hans fru fantiserade om filmstjärnor. Första refrängen gick "Oh-oh, Leonardo DiCaprio", andra "Oh-oh Jennifer Aniston" och tredje handlade om de båda. Så fantastiskt dåligt.


Kommentarer
Postat av: Lisafisa Bajskorv

Åhhhhhhhhh!!!

Tack ska du ha, duktig du va, Anna är bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback