Måndag

Det har varit en fantastiskt bra helg! Åsa kom på besök, och vi hade det megamysigt :) Gick på några loppisar, Åsa fyndade lite. Fikade på Tant Gredelins och talade om livet. Dessutom hann vi se hela Desperate Housewives säsong fyra, som Åsa fått i julklapp. Och baka pizza. Och bryta lite grenar i en park. Mycket bra alltså!

Idag är det Färg & Form i skolan. Jag har lite ångest för efter rasten ska jag redovisa min urdåliga akvarellmålning... Men men, jag såg ett par stycken som var sämre. (För allt detta är ju en tävling...)

Vi har bytt klassrum och jag har passat på att byta plats. Känns som att en ny era börjar nu. Blir spännande att se hur tjattret i den bakre delen av salen skiljer sig från den främre.

Förkylningen är för övrigt på väg att försvinna. Nu blir det träning för hela slanten! Var på gymmet igår kväll, gud vilken dålig form jag var i, höll på att svimma av utmattning flera gånger. Nä, skärpning nu.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ah, vad fint att de här ett Tant Gredelincafé, i Borås har vi Tant Grön! (ångest och bytta klassrum har vi med, dessutom!)





Postat av: Alex

Kommer du hem snart??? =)

2009-01-23 @ 20:10:34
URL: http://alexandra86.blogg.se/
Postat av: Lisa

Anna du är utmanad!

2009-01-31 @ 23:01:51
URL: http://hanky.se/fantastisk/54183

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback