Nyrik

Så var det dags igen. Bästa tiden på året. Sparräntan kommer in på kontot! 2006 gav som bekant tre och femtio, tänk vad lycklig jag var då. För ett år sedan blev det ju bara två och åttiofem, lite sämre alltså. Men i år, tjoolaballoo, över fyra kronor! Plus elva från sparkontot. Å, jag är så glad. Lägger jag ihop allt kan jag köpa en hel liter havremjölk.

Idag vaknade jag med onda aningar i halsen. Känns lite bättre nu, men jag avstår nog från träningen för säkerhets skull. Ska kolla på Top Gun i stället.

Summering av Söderhamn:
- mycket pizza
- mycket banjo
- mycket te
- mycket kallt
- mycket skratt
- mycket spännande start på noll nio
- mycket kärlek och mys


Kommentarer
Postat av: Lisa

Grattis till vinsten och kärleken!

Själv fick jag ett brev från skolan där det stod "1 400", jag fick panik. Men det var pengar jag skulle få som de var skyldiga mig.

det är typ.. 30 Ben n' Jerrys!

Postat av: Anna

Ah, grattis själv! Jag köpte en B'n'Js idag, alltså gick jag back över trettio spänn i år.

2009-01-03 @ 16:41:07
URL: http://nanannan.blogg.se/
Postat av: S.

Woohoo, jag fick 0,35:- ränta på mitt konto! På sparkontot fick jag iofs 84,26:- men det blev jag av med igen i uttagsränta :(

2009-01-04 @ 10:12:27
URL: http://sunbreakthrough.blogspot.com
Postat av: Perra

Tjiho!

Mycket vill ha mer :)

Anna, kontakta mig. Jag har i en syn sett några händelser i Uppsala som vi borde bevittna.

2009-01-04 @ 11:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback