Mitt nya liv 2

Nu händer det igen! Bara för att jag vill komma igång med träningen igen, så blir jag sjuk. Jag ÄR ämnad att bli världens fetaste och slöaste människa. Det måste vara så. Snart flyttar jag till Amsterdam och äter choklad till frukost varje dag.

Eventuellt skiter jag i förkylningen, och går och simmar ändå. Men finns då risken att jag kommer må ännu sämre sen, och inte orka gå till den efterläntade skolstarten imorgon? Vad ska jag prioritera? Må bra idag (jag orkar inte sitta här inne länge till) eller imorrn?

Jag har haft fina besök här på sista tiden. Jossan och Olle kom och hälsade på en dag. Vi gottade oss i soppa, kladdkaka, och gamla bilder från Wendelsbergstiden. Och så hängde vi på ICA för ett tåg hade frusit fast. That's Enköping.
Och mer blir det! På fredag kommer Åsagullet äntligen hit. Vilket party det ska bli :) Jag ska visa henne hela Enköping. Och efter den halvtimmen får jag improvisera lite aktiviteter.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Woh! En halvtimme?? Det innebär att Enköping är typ dubbelt så stort som halva Borås!



Idag var jag ute och gick med Majken, Tingeling, Tingelings skitstora kompis och Tingelings ragg.

Vet du vad Majken gjorde då? Jo, hon hittade kastanjer!!!! Vad gjorde Majken med dom tror du? jo precis det som Anna har lärt henne, hon rullade dem ner för backen. Det var lite sorgligt och vackert.

Postat av: Anna

Å. Ibland saknar jag dina hundar :) Fast jag har ju bara träffat en.

2009-01-07 @ 10:19:16
URL: http://nanannan.blogg.se/
Postat av: Lisa

Du skulle säkert gilla Tingeling med.

Jag har kommit på en grej vi borde göra:

http://butiken.svt.se/system/search/product.asp?id=736



Haha, för att gå lite fööör långt..

2009-01-07 @ 20:29:19
URL: http://hanky.se/fantastisk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback