Så himla typiskt mars

Nej. Nej, jag tänker inte sitta hemma och ruttna bort en dag till. Idag var tanken att jag och Karin skulle åka ut till Waldemarsudde och säga hej det här är jag... men så fick jag veta imorse att handledaren skulle på personalutflykt. Hm. Hon kunde inte ha meddelat det lite tidigare? VI bestämde iaf fredag eftermiddag i stället, får hoppas hon kommer ihåg mig då.
Men idag då? Skitdag igen? Igår var verkligen världshistoriens sämsta dag. Inte för att det hände massa tråkiga eller jobbiga saker, det bara ...hände ingenting. Det var snöstorm och inget kul att gå ut, och jag ville inte träna och överanstränga nacken och jag var rastlösast i världen och skulle chatta med alla på MSN och Facebook och var en störig jävel.
Så nu har jag gått till skolan i hopp om lite sällskap, men det är ju HELT FOLKTOMT här! Bara crazyrektorn och nån annan lärare. Men jag då!? Vem leker med mig?

Kan inte den här veckan bara ta slut? Det är till och med så att jag ser fram emot beskärningen med Harald nästa vecka. Inte en enda ledig dag, och så ska vi jobba gratis i Uppsala. Jihoo.


Kommentarer
Postat av: J

Haha, värst vad du var i kommenterartagen, det muntrade i alla fall upp min dag. Håller helt med om igår, helt stört sämst. Idag började inte så mycket bättre men jag fick i alla fall göra snögubbe i eftermiddags, det var bra det.



Du har ju förresten lördag att se fram emot!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback