Good times are gone forever

Sista dagen gjord. Betyget skrivet. Presenten fådd. Jag känner mig lite tom. Meeer! Vet inte riktigt om det är lite kul att gå till skolan igen, eller bara trist. Imorrn ska jag bli klar med rapporten och skicka till kapten L.A.

Idag hängde jag med Mugge Malaga en stund. Vi kände på skjortor på Dressmann, vilken som hade tjockast krage och så. Sen åt vi på ett ställe som inte hette samma sak när vi betalade som när vi gick in. De var duktiga på att fylla på vatten, säkert fem sex gånger.

Nu sitter jag i min ensamhet. Kollar på Trädgårdsfredag, med en galen tant som gör om sin trädgård varje år, och en skitirriterande gubbe som ser ut som en vuxen Emil i Lönneberga och rullar sig av skratt åt sina egna skämt, och kastar mössan i luften.

Bitter vanlig kväll.


Kommentarer
Postat av: alex

Vart ska du jobba i sommar???

När ses vi??

Postat av: Anonym

JAG VET!!! Han är till och med VÄRRE än "Två Snubbar" , trädgårdsfredag är ju inte alls lika bra som den danska versionen.

Det är liksom nya grillat, jag måste se på det för att störa mig!



Slutstörat:

Vad roligt att ni umgåtts, synd att jag inte kunde vara med och känna på tyg, men säkert skönt för er. Jag hade ändå bara sagt något präktigt!

2009-05-26 @ 20:22:22
Postat av: Anna

Alex: Körkan! Vi ses snart tycker jag! 12:e exempelvis :)



Lajsa (det borde vara du): Vi pratade faktiskt om dig där, att vi skulle haft vår vän textilingenjören där! Han försäljarn ville pracka på Magnus den dyraste skjortan i EGYPTISK bomull (han sa det med stora bokstäver), som tydligen är det allra allra bästa. Är det det? (Det blev dock inget sånt köp...)

2009-05-27 @ 18:29:19
URL: http://nanannan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback