Min traumatiska skolstart

Idag var jag med om nåt hemskt. Innan vi skulle ut på växtvandring tänkte jag gå på toa. På skolan finns det toaletter på två ställen. Ett där det ständigt passerar folk, och ett i trapphuset inte så många går ner i. Jag gick självklart in på en i den ödsliga delen, låste dörren och tryckte på lampknappen. Mörkt. Jaha, trasig lampa, tänkte jag och vred på låset igen för att gå ut. Gick inte att öppna. Vred några gånger fram och tillbaka, dörren rörde sig inte. Panik! Andades djupt några gånger, ropade ifall det var nån där. Inget svar. Panik igen! Jag vet inte varför jag blev så rädd, jag var ju i skolan på förmiddagen liksom, NÅN borde gå förbi förr eller senare, men det kändes verkligen jätteläskigt! Det handlade antagligen om några minuter bara, men jag hann nästan tänka på att bli galen och dö därinne... Till sist hörde jag folk utanför och skrek på hjälp. De fick slita upp dörren, och när jag kom ut var jag helt skakis och gråtfärdig.

Och till råga på allt fick jag gå kissnödig på växtvandringen eftersom jag glömde huvuduppgiften med toabesöket.

Kommentarer
Postat av: Elin

Usch!! va obehagligt! Förstår att du tyckte det var otäckt... jag skulle också blivit rädd!! Usch...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback