Trädgård på g!

Det har varit en mycket bra dag, arbetet med trädgården är igång. Jag har mätt, grävt och schaktat i fem timmar med min grupp. Och kört en vibroplatta, det var spännande. Vi är en så himla bra klass, och om vi fortsätter som vi började idag kommer den här tematrädgården bli fantastisk! Det regnade nästan hela dagen, men jag hörde ingen som klagade en enda gång, alla är så peppade för det här. Grymt.

Efter skolan åkte jag med Johanna till Jula i Uppsala, köpte billiga jobbarknickers och skor med stålhätta, bra att ha. Och nu på kvällen har jag (faktiskt!) lagat lite mat, en jättegod improgryta. Ska lägga mig snart, så jag klarar morgondagens fortsatta jobb; vibba, göra hål med jordborr (också nytt och spännande!), förankra björkstammar och kanske böja armeringsnät om vi har tur. Åå, det är så roligt så jag måste göra en :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback